Tuesday, June 8, 2010

Lagenda Budak Setan




Bila kuar cite ni terigt zaman dulu2...zaman budak sek especially budak ppuan yg ske baca novel2 ni..memula memg aku anti-novel n duk pk kan napela dorg ni ske baca buku yg tebal2...coz time tu aku memg xske baca ape2 jenis buku melainkan komik haha..pastu ntah camne aiman ariff @ membe baik aku terjebak plak..bukan je ske baca malah sanggup kumpul duit nk beli n buat koleksi..perh..aku pun layankan je..kawan baik..novel pertama yg buat aku terjebak ialah novel dari Ramli Awang Murshid novelis thriller..gile bes cite die..title die MANDATORI..memg live betul cite die..takut seram suke sume ade...pastu terus gua sambung dengan semangat hutan..bes giler cite tentang semangat org srwk dlm mempertahankan tanah dan harta mereka..
mencari dan terus mencari pastu terjumpa plak dengan citer budak setan ni..terus menjiwangkan diri..haha..sambung dengan Katerina, Pilot Cafe, Joy dan mcm2la...da x igt..

mgu lepas sempat juga gua layankan cite ni ditemani isteri..gua dah igt2 lupa detail2 die tp masih bole ikut la jgk...rasa mcm cite ni dikompress n short cut byk jgkla..tp memg kalo nk buat detail mest berjam2 pun xabis..anyway memg gua enjoy sgt cite ni..n ternanti2 smbungannye..katerina..anak kasyah..dan Cinta terhebat Kasyah!

No comments: