Sunday, January 9, 2011

Final Muzik-Muzik 2010

yeah malam ni memg mlm yg gua tunggu2...tepat kul 9 final juara lagu muzik-muzik di tv3 menampilkan mcm2 genre lagu..

sehari sebelum memg gua tertarik dengan promo2 yg dibuat melalui hot fm..radio yg aku denga tiap2 hari ondaway nk g keje..dorg wt unplug lagu2 juara yg lama2..perh sskali gua karok la jugak dlm kete tu sorg2..hahaha

lagu pilihan gua utk mlm ni:
1-ana rafali: tolong igtkan aku..
2-faizal tahir: hanyut @ selamat mlm
3-syahir: kebahagian dalam perpisahan

turutan ni bukan ikut kedudukan mlm ni..mengikut pilihan gua je..xkesa dapat no berapa...janji menang...kita tgkla ye mlm ni sape2 yg menang..



promo pengacara ni pun bole tahan jugak...gimik gaduh2 since tahun lepas diteruskan..siap kua video lagi kat tv..hehe...ni salah satu lagi tarikan utk menonton mlm ni...

anyway tahniah buat Jibam(Producer AJL agaknye??)sebab smpai pengsan nk handle event ni..die pun kene panggilan hangit jugak...hahaha

No comments: