Saturday, October 24, 2009

New Mission

yeah arini memg agak memberangsangkan.

aktiviti: Photo Session during KPM konvo
time: 9am - 2pm
venue: Dewan Sri Negeri, Melaka

pukul 7 aku and family belah isteriku dah terpacak kat dewan seri negeri dimana dewan ini juga mempunyai banyak kenangan2 yg tidak dapat aku lupakan semasa belajar dahulu kala..dewan ni la mase aku orientasi ajdi budak freshie..kemudian aku jadi fasi conduct budak2 baru..final year jadi TKF conduct fasi ut conduct budak baru..haha dan yang paling best jadi pengarah program seminar kenegaraan yg mane sume ajk nye adalah dari kroni2 klass aku..haha memg bes bila terkenang peristiwa lama..yg berlalu biarkan berlalu..

kembali ke acara konvo..memula keadaan mcm agak kelam kabut..parents xtau nak g mana nk duk mana..jln utk ke dewan sri negeri pun ntah ke mana mana..aku pun xtau nape rase cm xorganize je..lepas anta mak n abah masuk ke dalam gua pun belasah g bf kat zubaidah..restoran feveberet budak2 lepak tgk bola..sempat meng klik satu dua disebabkan tgn da gatal...

sambil2 mkn isteri gua terigtkan si nadiah member class bent yg masih sayang kat utem n sambung master kat utem juga..sempat bersarapan air teh berbekas milo n sembang2 pasal ekonomi rumahtangga n politik utem..

return kembali ke sri negeri n tgu tgu punya tgu kul 130pm baru dorg kua..sume pun ape lagi kua daptkan parents and amik gmba byk2..ade yg siap bwk bedak compact utk touch up dikala matahari panas terik..gua pun ape lagi clik sana clik sini amik gmba org yg mengambil gmba..haha..sempat juga aku amik gamba mamat yg pegang cokma ni..

huh satu hari yg begitu memenatkan dan begitu berbaloi as i already learned something about how to control kecerahan semasa mengambil gmba ketika matahari terik!

No comments: