Monday, October 19, 2009

Nightmare Training

Pengalaman yg begitu mengasyik kan. Inilah yg dapat ku ungkapkan mengenai trening yg berlangsung di lake garden dikala hujan renyai2. pagi tu memg ramai runner yg terpaut dek kesedapan tidur dikala hujan dan malas untuk trening. Namun begitu disebabkan kecekalan hati dan kekentalan jiwa untuk menambahkan mileage aku pun pergi juga mengharungi badai hujan. Sampai disana ramai juga yg join skali untuk trening kali ni dan ini kali pertama aku join sebab nak tau road 20k ni kat mane. Aku hanye ade pengalaman skali je lalu road ni tu pun mase Great Estern awal taun dulu. Setat je aku da kebelakang sebab pace zul terlalu laju buatku. Nasib ade helmi n sorg geng menemani. Menghabiskan 9.7k memg azab sampai sahaja di stesen petronas aku belasah rehat lama2 n tgu ayam2 lain sampai. Ketua reban bgitu bersemangat mengambil gmba. Ini semua gara2 ilmu FB yg di ajar oleh si helmi mebuatkan die bgitu bersemangat. Ayam dara pun begitu hebat sampai dapat menyayur aku dipertengahan jalan.aku telah dilanda penyakit kehabisan tenaga dimana aku x terdaya untuk berlari lagi.xtau kenapa tp mungkin sebab mlm sebelum itu aku hanye mkn cket je.smpai kat simpang ke jalan duta aku cuba ikut naluri berdasarkan pengalaman aku time race ikut road dataran. Memang byk kete tapi aku redah je sebab aku xmau redah ikut road berbukit di jalan tunku tu. Lari jalan lari jalan akhirnya aku sampai ke bukit aman dan terus kebelasah mkn mknn yg dibekalkan oelh isteriku. Sume pelik cmane aku bole sampai dulu dan mengandaikan aku naik cab or helicopter.haha overall aku dapat pengjaran sempena trening tersebut.makan byk2 sebelum long run.

2 comments:

KR said...

yeah..sblom training kne carboloading dlu..hehehe

@FaD said...

ha tula pasal..
igt bole tahan..20k je..
now must respect the distance even 20k..haha..