Saturday, January 2, 2010

CAR 1st Meeting

Yeah, inilah acara yg gua tgu2 di awal tahun ni sebagai semangat pembakar semangat untuk jadi pelari tegar. Meeting yg dihadiri xkurang dari 50 org ini dijalankan du rumah universiti kat UM. almaklumla ketua reban kan org kuat UM. gua masuk lmbat pasal ade outing kat putra height dari pagi td. masuk2 je dorg tnga potong kek anniversary. ape lagi gua pun amik position la snap2 gmbar.

Meeting kali ni aku rase ok la buat permulaan. ade la jugak hala tuju. byk jugak sayap2 or kepak2 ayam yg telah dibuka.

Tapi respon dari yg hadir agak kurg. yg byk bersuara pun hanya zul hassan, kadok, suhaimi pun mencelah2 juga. gua pun buat2 la tanye nk memeriahkan daripada senyap je n pengerusi pun bosan ckp sorg.

Finally gua harap ajk CAR ni dapat menjalankan amanah yg diberi dengan penuh dedikasi dan tanggungjawab.hehe.nasib gua x terpilih.

Group photo
Perbincangan

Orang Kuat CAR

No comments: