Wednesday, December 30, 2009

Kesibukan bulan December

Bulan December selalunye orang akan mengambil cuti makan angin dengan family dikala cuti sekolah bersama anak2 mereka. Gua juga tidak melepaskan peluang di bulan December ni. Kerja pun relek2 je sambil mengabiskan sisa cuti untuk tahun ni sebab kalo simpan cuti pun bkn bole tka jadi duit mcm org2 kerajaan.

Mgu pertama dapat job amik gmba tunang kat Cheras. Tungkus lumus jugakla nk siapkan album. Tp akhirnya hasil yg sangat berpuas hati.



Album besau ni dapat juga dihasilkan dan pemiliknye mcm x percaya plak smpai begitu skali hasilnya. Die pun ape lagi rekemen la kawan2. dah ade 2-3 yg tanye tp gua xde bisness kad lagi, cuma yg ade pakej2 yg bole diberikan.Check kat fotobajet.blogspot

Pastu gua menjadi tourist guide sebab family dari penang turun untuk pusing2 kat kl nih. jenuh gak wt planning sebb xtau nk bwk g mane. org kl xpandang pun kl nih.selalu tgk la katekan.

gua set pegi jalan tar untuk dorg shopping baju kain ape sumelah. pastu lepak sogo mkn2 smbil layan sale.


PArking kat sana memg susa cket tp gua parking jauh cketla dekat depan campbell tu. ade yg rm6 ade yg rm7. lain tuan tanah lain harga. dapat juga gua snap2 balai polis baru yg belum siap lagi tuh. adela mcm urban photography cket. nmpk town n ade plak menara masuk skali. pastu terus gerak ke putrajaya plak. bg dorg tgk scene n bgunan2 yg ala2 barat. yg besnye gua bwk dorg tgk masjid besi n masjid ape ntah lagi satu tu.



Harap2 dorg puasla n kalo bole dtg lagi lama cket..hehe mayb bole g air terjun ke sunway lagoon ke klcc ke tgk sunset ke..mane2 la..haha..

aku dah ske berjalan2 tp kene wt research cket tempat2 kat kl nih..hehe

No comments: